|
V starih časih je podjetje določilo višino sredstev za oglaševanje, izdelalo reklamno sporočilo in ga lansiralo v medije (radio, časopis, TV…). Šlo je za klasično enosmerno komunikacijo s ciljem čimveč kratnega ponavljanja, da oglas vpljiva na kupčevo podzavest. Saj poznate legendarni stavek Josepha Göbbelsa »Če poveš dovolj veliko laž in jo ponavljaš, ji bodo ljudje sčasoma verjeli.«.
Današnji strokovnjaki iz marketinga pravijo, da je klasično enosmerno oglaševanje samo še odsev zvezde, ki je že umrla. ZAKAJ?
- Ker je prišla kriza in nič več ni tako kot je bilo.
- Ker je tu omrežje internet.
- Ker uporabljamo pametne telefone.
- Ker večina ljudi uporablja socialna omrežja.
- Ker živimo v informacijski dobi.
Iz zgoraj naštetih vzrokov podjetje ne potrebuje več milijonov za dosego svojih kupcev, ampak trezen razmislek in pravo strategijo. Stari miselni vzorci hitro izginjajo, zavajanje kupca »ne prime več«.
Z nezadržno silo prihaja obdobje transparentnosti. Obdobje večsmerne komunikacije, ki bo temeljila na iskrenosti in poštenosti do kupca. Dober glas seže v deveto vas. Slab glas takoj na socialna omrežja in bloge, od koder doseže lahko še isti dan sto tisoče ljudi.
Kaj nam je storiti?
- Predstavite izvirno svojo ponudbo.
- Svetujte in izobražujte sebe ter svoje stranke.
- Uporabite moderne komunikacije.
- Premagajte in presežite svoje miselne okvirje.
Kriza naj postane priložnost, ko se zaveste, da je rešitev vsakega problema rešljiva na višjem nivoju zavedanja na katerem je ta nastal.
Napisal: Rok Bezlaj