• Trg mladosti 6, 3320 Velenje
  • 040 419 842
  • info@racunalniske-resitve.si

Zakaj Vaše spletno mesto ni prodajno učinkovito

spletno mesto Mnoge begajo zgodbe o uspešni prodaji preko interneta, ko poslušamo o uspehih prodaje preko spletnih družabnih omrežij, kot so Facebook in Twitter. Do tam pa je pot še dolga, saj moramo najprej narediti svoje spletno mesto prodajno učinkovito. Lastnega spletnega mesta ne more nadomestiti nobeno spletno družabno omrežje, niti ga ne moremo nadomestiti z internetnim oglaševanjem.

Danes se ustavimo na tem delu.

Celoten članek si preberite pod več

Prodajne aktivnosti lahko začnemo le tam, kjer so vaše potencialne in obstoječe stranke, tam, kjer lahko pričnete prodajni postopek in kjer vašega potencialnega kupca lahko pripeljete z več koraki do odločitve za nakup. To pa je vaše spletno mesto.

Največkrat spoznamo, da so naše spletne strani prodajno neučinkovite. Kako bi lahko sploh bile prodajno učinkovite, če ne merimo poslovnih učinkov svojih internetnih aktivnosti, če spletno mesto smatramo kot prodajni prospekt in ne kot prodajno orodje, od katerega zahtevate konkretne rezultate. Največkrat se namesto s prodajno učinkovitostjo raje ukvarjamo z všečnim dizajnom, informacijsko tehnologijo in omejitvami, z modernimi smernicami izdelave in spletnim oglaševanjem. Vse to je seveda potrebno, le da moramo najprej poskrbeti za prodajno učinkovitost našega spletnega mesta. Vsa vlaganja v oglaševanje in večanje obiska so zaman, če internetne uporabnike vodimo do mesta, ki ni sposobno kupca pripeljati korak bliže k nakupu našega izdelka, storitve ali sodelovanja z našim podjetjem.

Internetni uporabniki se v nekaj sekundah po prihodu na naše spletno mesto odločajo, ali bodo ostali, ali bodo iskali dalje po internetu. Na voljo nam je le teh nekaj sekund, da obiskovalcu sporočimo:

- Kaj naše spletno mesto nudi in kaj lahko na njem počnejo?
- Zakaj naj ostanejo tu in ne iščejo dalje drugod?
- Kaj konkretno jim nudimo in kako jim lahko pomagamo?
- Zakaj smo boljši od konkurence in zakaj naj se odločijo za nas?

Če vse to na našem spletnem mestu ni vidno takoj, je potencialen kupec že izgubljen. Če spremenimo na našem spletnem mestu le to, se nam bodo rezultati takoj obrnili na bolje.

Ali tudi vi mislite, da na internetu ne morete prodajati?

Pa ni tako. Na internetu lahko prodaja vsak, če le ustrezno umesti internetno trženje v svoj celotni tržni proces. Ugotoviti moramo, kje na internetu so naši kupci ter, kako in kaj jim moramo ponuditi. Internet ni le vir informacij za potencialne stranke, ni le preslikava tiskanega kataloga in ni le komunikacijski kanal. Internet nam mora postati resen prodajni kanal, od katerega moramo zahtevati merljive in konkretne prodajne rezultate.

Rezultate bomo dosegli z enim od treh osnovnih prodajnih modelov, ki jih glede na potrebe poslovanja tudi kombiniramo.

- Neposredna internetna prodaja

Za ta model je bistveno, da se naročilo izvede preko interneta.

- Pridobivanje prodajnih kontaktov

Dražje in večje stvari in storitve je direktno težje prodati na internetu. Potencialno stranko pa lahko pridobimo, jo pripravimo za nakup in začnemo osebni prodajni proces. Proces prodaje navadno poteka tako:

- Z internetnim oglaševanjem in dobro optimizacijo potencialno stranko pripeljemo na naše spletno mesto.

- Na spletnem mestu stranko prepričamo, da je lahko s svojimi rešitvami, storitvami ali izdelki pomagamo rešiti njen problem.

- Potencialna stranka na spletnem mestu izpolni obrazec za povpraševanje, preko katerega nam tudi posreduje svoje podatke.

- Naš prodajalec potencialno stranko pokliče ali začne komunikacijo preko elektronske pošte in se dogovori za osebni sestanek.

- Na osebnem sestanku se začne naš ustaljen prodajni postopek

- Pospeševanje obiska in nakupov v naših poslovalnicah

Ta model je podoben prejšnjemu, le da potencialne kupce aktivno usmerja v naše prodajalne in poslovalnice. Prodajna vloga interneta je enostavna:

- Potencialno stranko prepričati, da lahko rešimo njeno težavo oz. da ji lahko prodamo tisto, kar si želi

- Jo aktivno usmeriti in pripeljati v fizično trgovino

- Tudi po prvem nakupu ohraniti stik z novo stranko (e-pošta) in jo vedno znova voditi do ponovnih obiskov naših trgovin in ponovnih nakupov.

Tudi tu je Internet naš prodajni kanal.

Internetni prodajni model in osnovna ponudba sta prvi korak, kako z internetom sploh prodati ali sprožiti prodajni proces. Drugi korak je odgovor na vprašanje, kako potencialni stranki, ki je vstopila v prodajni proces tudi kaj prodati.

Boris Bezlaj, univ. dipl. ing.

Vir: - Infusionsoft - SuccessfulSocial:LeverageSocialMediaforYourBusiness
- 7 ekspresnih rešitev za dobičkonosno spletno mesto – Rok Hrastnik